Stamping Bella Tuesday, Curvy Girl Loves Autumn

 


Hallohallo, de afgelopen weken waren nogal hectisch vandaar geen kaartjes op de afgelopen zondagen maar even op de dinsdag. Volgend jaar staat er voor mij weer een operatie gepland om een stukje vernauwde darm weg te halen. Ik heb zoals jullie misschien wel weten de ziekte van Crohn en dit wordt mijn vierde buikoperatie. Helaas kom ik niet in remissie dus blijven er steeds stukjes ontsteken ondanks de medicatie. Dus veel vooronderzoek en bezoekjes ziekenhuis de afgelopen weken.


Gelukkig kan ik mijn gedachten verzetten met het creëren en creatief bezig zijn, zo fijn. Deze Stamping Bella Curvy Girl Loves Autumn samen met nog een andere gave stempelset heb ik besteld met de cadeaubon die ik had gewonnen op de FB groep van Stamping Bella. Deze stempel is zo leuk, knus en mooi, en echt niet alleen voor de herfst.


Ze is gestempeld op Florence Watercolor Paper, Smooth White 200 g met Versafine Nocturne. Daarna kleurde ik ze met Zig Clean Color Real Brush Markers. De tekst komt van de Stamping Bella Winter Holiday Sentiments stempelset en heb ik met goudkleurig embossingpowder geembost. Op de achtergrond zijn cirkels gestanst uit het mooie 49and Market Christmas Spectacular in verschillende formaten.

Hele fijne dinsdag,
Inge

1 opmerking

  1. Hoor ik net op de radio 'It's christmas the best time of the year'. Dat lijkt toch aardig op jouw tekstje. Grappig hè?! Mooie kaart heb je gemaakt. Balen om te lezen dat je weer geopereerd moet worden. Het enige positieve aan jouw ziekenhuisbezoekjes zijn volgens mij de lekkere koffietjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top