Build A Card-Kit Bonus #4 Hello

Goedemorgen allemaal! Hier een berichtje van mij na twee weken blogloos door het leven te zijn gegaan, oftewel ik was even heerlijk op vakantie naar Oostenrijk. En wat een uitkomst is het dan als je je berichten alvast klaar kunt zetten op Blogger dus ik was er niet maar ook weer wel hihi;) Vandaag een bonus kaart gemaakt  met de Build A Card-Kit van Augustus. Lekker zonnige uitstraling en die visjes zijn gewoon te gek als je sterrenbeeld ook vissen is. Ik heb een basis kaart gemaakt van Bazzill Card Shoppe Marshmallow en daarop een vel Candy Corn. Het vel Marshmallow daarop heb ik geembost. Fisthails (ha! hoe toepasselijk) gemaakt met de Fishtail Flags STAX Die-namics. Het rondje is uit het leuke vissen papiertje gestanst met de Circle STAX Die-namics (nu aanzienlijk in prijs gedaald bij MFT!). En als achtergrond piept er nog een klein stukje naar voren gemaakt met de LLD Insert It-Instaframe Die-namics. De tekst hello is gestempeld met Steel Blue inkt. (heb je al deze Die-namics niet? Dan zijn de vormen ook makkelijk uit de hand te snijden, zie voorbeeld Fishtails HIER ) Knoopje en wat sequins erbij...klaar!
Ik wens jullie een héle fijne dag, ik ga verder met de berg wasgoed ;-)
Inge

8 opmerkingen

  1. He gezellig dat je er weer bent. Vind je kaartje echt super! Heerlijk deze kleurtejes en natuuuuurlijk de visjes! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is deze weer leuk ! mooi gedaan
    welkom terug
    grjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely breathtakingly! Beautiful card.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey, fijne vakantie gehad?? Leuk dat je er weer bent! Tof kaartje is dit, super...
    Enne...suc6 met de was!
    Groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo vakantieganger!
    Hoe leuk is het om dit kaartje te zien, zeker omdat het 'live'geplaatst is (-: hihi
    Leuk! Dat je oranje zo hebt laten spreken staat gezellig. Ik ben net geen visje meer, maar een ram(p)...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een leuk papier is dit zeg! Die visjes, enig!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een super leuke kaart.
    we zijn gelijk volger van je geworden'
    kom je ook een keertje bij ons langs? gezellig!

    lieve groetjes,de hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie met die visjes haha... Ik denk dat ik ze als ballonnen ga verwerken ;). Vind je kaart weer erg mooi van opzet. Zo knap dat jij embossing zo vaak gebruikt, mooi effect!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top