Together

-Card Size 4,25"x 5,5" Inch-
Hallo en goedemorgen, vandaag een inspiratiekaartje gemaakt voor het Bij Oma Dee Blog met Webster's Page-Family Traditions. Veel herfstkleurige tintjes en diverse printen. 

Ik heb een basis gemaakt van Bazzill Card Shoppe Marshmallow met daarop een vrij donkere tint oranje BSC Candy Corn daarop weer een matje BSC Marshmallow welke ik met de Cuttlebug Swiss Dots heb geembosd. Daarna heb ik drie verschillende printjes uit het blokje gehaald en zelf drie fishtails gesneden. De tag is uit BSC Peanut Cluster gesneden met de hand en bestempeld met Kaiserkrafts-Laugh en Versafine Onyx Black bestempeld. Touwtje er doorheen en opgeplakt, daaroverheen heb ik de fishtails geplakt. De tekst komt uit het blokje en is dus kant en klaar! Het hartje komt uit mijn eigen collectie en is van Clearly Besotted Stamps-Mini Love Hearts in combinatie met de Mini Love Hearts Die Collection . Nog wat enamel dots hier en daar...klaar!

Allemaal een hele fijne dag!
Inge

4 opmerkingen

  1. Super gaaf!! Vooral de label met tekst heel leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Èen toffe kaart hoor, vooral de kleuren zijn zo mooi bij elkaar. En heel verrassend, want het rood steekt mooi erbij af, maar had ik zelf nooit bedacht, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So pretty. I love this.

    Sudha
    sudha-kalra.blogspot.in

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe jij toch al die papiertjes bij elkaar weet te combineren, super!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top