MFT July Release Countdown Day 3

Hoi! Het is tijd om af te tellen naar de nieuwe My Favorite Things Stamps release! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 9 Juli  16.00 (NL tijd )

De nieuwe set van Stacey Yacula, Sending Sweet Celebration Wishes is uiteraard weer een topper. Helemaal feestelijk met bijpassende teksten. Ik gebruikt deze schattig pinguïn, stempelde deze met Memento zwart en kleurde met de Copic Markers.De lay out is gemaakt met verschillende printjes en bijpassend cardstock. De uitgestanste Polariod Shaker Frame heb ik bestempeld met de Happy Birthday Background en Limelight inkt.


Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Ik wens jullie een hele fijne dag en tot morgen!
Inge

3 opmerkingen

  1. Hele mooie kaart weer geworden Inge! Zoals altijd eigenlijk, haha, kan niet anders volgens mij! Deze stempelset is wel heel leuk, zet ik snel op mijn lijstje, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This little penguin squeals happiness! So cute and I love the little banner

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The Over the Rainbow paper pack is a great one. Very versatile. Love all of the colors....Sweet card...thank you so much for sharing today.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top