Missees, Christmas

 


Hoi, leuk dat je nog een keertje langs komt vandaag ^_^ Ik maakte een kerst Missees en gebruikte hiervoor de lay out die je al eerder op mijn blog zag ( deze kun je HIER vinden)


De basis is hetzelfde maar nu gebruikte ik de leuke Studio Light kersthulst stempeltjes met bijpassende Dies ( BASICSDC50) My Favorite Things Stamps heeft een aantal stempelsets met ondeugende tekstjes en ik vind de MFT Sassy Pants Holiday Too hier geweldig bij passen.

Ook gebruikte ik diverse printjes van een MFT Paper Pad, Christmas Cheer. 

Stempel het hoofd met als basis de MisseesMelanie stempelset, het kapsel heb ik gestempeld met Missees Tatjana en de mond met Missees Miranda. Onderling zijn de stempelsets fantastisch te gebruiken maar als basis heb je altijd de Melanie stempelset nodig! De diadeem stempelde ik op een vel papier uit het Mixed Paper Pad en knipte deze uit met een schaartje. Daarna plak je deze op het kapsel. De bril komt uit de Melanie set. De Missee is lichtjes gekleurd met Zig Clean Color Real Brush Markers ( 028 Pale Pink, 069 Blush en de Zig Blenderpen 999) De wangetjes zijn gekleurd met chalk.

Ik wens jullie een fijne dag,
Inge

3 opmerkingen

  1. hahaha, die is wel gaaf geworden ! mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Inge,

    hele gave kaart weer. Zelfde missee en toch een totaal andere uitstraling zo. Toppie!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top