October Countdown Kickoff - 5 Days Until the New Release

 

Hi en gezellig dat je langskomt, we gaan aftellen naar de My Favorite Things Stamps release van Oktober. Alle nieuwe producten zullen aankomende dinsdag 6 oktober verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf 16.00 (NL tijd) 


Ik ben altijd heel erg benieuwd wat Birdie Brown elke maand voor ons in petto heeft en deze maand zijn het weer twee grandioze sets. Eentje voor kerst, de BB Holiday Pinguïns daar heb ik bovenstaand kaartje mee gemaakt en de BB Virtually the Best stempelset. Ik stempelde drie pinguïns van de BB Holiday Pinguïns stempelset met Memento en kleurde voor de verandering weer even met Copics. Als achtergrond nam ik een vel uit het Christmas Cheer Paper Pad en het lijkt net een sneeuwvlokjes achtergrond. De helling stanste ik met de Stitched SlimLine Snow Drifts Die-namics. De pinguins kregen alledrie een tag als achtergrond en deze bestempelde ik met de Distressed Patterns stempelset
Dank  je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog veel meer inspiratie zult vinden. 
Meer inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram

Ik wens jullie een fijne dag en tot morgen,
Inge

10 opmerkingen

  1. Love the trio of penguins as well as the sentiment you chose.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your penguins highlighted on the tags! Thank you for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ahhh die zijn super cute, en uiteraard een super kaartje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Inge. These penguin panels and your shading are wonderful.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your card is adorable, love the use of the tags

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These guys are just adorable. Love how you gave each one their own Tag Backdrop! Awesome card!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Adorable penguins on tags. How clever for a card!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I just love your card, and the penguins are so cute! I think I am going to have to have them for my Christmas cards and tags this year!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top