February Halfway to the Big Day - 3 Days Until the New Release

 

Hi en gezellig dat je langskomt, we gaan aftellen naar de My Favorite Things Stamps release van februari. Alle nieuwe producten zullen aankomende dinsdag 16 februari verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf 16.00 (NL tijd)

Vandaag weer twee lieve nieuwe sets van Rachelle Anne Miller, en ik koos voor Birthday Cutie en cute is ze zeker! Ik stempelde haar op wit watercolor paper en kleurde met de Zig Clean Color Real Brush markers en de Zig Blenderpen. Daarna stanste ik haar uit met de bijpassende RAM Birthday Cutie Die-namics. Voor de lay out gebruikte ik drie kleurtjes waarvan één nieuwe namelijk het Caribbean Sea Prestige Cardstock, hierbij past een zelfde kleur inkt in een cube en normale inkt pad. De sterretjes stanste ik met de Star Pops Die-namics en de mooie ballonnetjes stanste ik weer met de Party Balloons Die-namics. De tekst komt van het stempelsetje maar die vind ik persoonlijk wat groot en lang dus ik stempelde een gedeelte van een tekst en knipte de celebrate you van de tekst af.

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

3 opmerkingen

  1. very cute card! I love the background!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a cute card! Love the layering.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi, Inge - I ADORE this card!! I love the way you linked the balloons in one part of the background to the balloons in another layer. I also love the band of stars. You are so talented!!!
    Looking forward to the new release!
    Lori S in PA (USA)

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top