Het is een jongen!

 


En dan ineens zit je in de geboortekaartjes die natuurlijk het allerleukst zijn om te maken. Eva is in verwachting van een meisje ( yesss, ik wordt oma!) en ik mag de geboortekaarten maken voor Eva en David wat ik een onwijs grote eer vindt dus ik ben lekker aan het experimenteren met stempels en lay outs.  Een tijdje terug heb ik deze geweldige beer gekocht bij Creative Depot samen met nog wat andere stempelsets en Dies. Partybären heet deze set en deze beren kun je voor tal van feestelijkheden gebruiken. 


Ik stempelde de beer met Versafine Clair Nocturne en kleurde met de Zig Clean Color Real Brush Markers. De mooie stans is van Studio Light, Essentials Cutting and Embossing STENCILSL315, deze kocht ik bij Doe@Ding. Studio Light heeft supermooie en betaalbare Dies die ook nog eens heel goed snijden win, win. De prachtige ronde vormen plus de krans met blaadjes zijn één set.  De fijne tekst stempel kocht ik bij De Posthumus winkel 

Ik wens jullie een fijne en gezellige dinsdag ❤
Inge

3 opmerkingen

  1. Prachtig kaartje, Inge! Een beetje anders doordat je wat minder laagjes hebt gebruikt. Ik vind hem echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch leuk! Gefeliciteerd. En wat een gave kaart! Erg leuk. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd, wat leuk dat je oma mag worden.
    Dat is zo iets geweldigs mooi!! En weer een super lief kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top