MFT Color Challenge #174

 

Hee hoi, voor de  Color Challenge #173 op het My Favorite Things Stamps Blog maakte ik deze leuke kaart met een autootje met de kleurtjes Black Licorice, Sno Cone, Jalapeno Pepper en Fire Coral.  Je hebt vast wel kleuren kaartenkarton, of van een kleurmedium ( potloden, copics, watercolor) die lijken op de swatch hieronder dus doe gezellig mee en maak kans op een $ 50 Gift Voucher te besteden bij My Favorite Things Stamps.

Als uitgangspunt nam ik natuurlijk de kleurtjes van de challenge en combineerde deze met de Special Delivery stempelset en de bijpassende Cute Caravan Die-namics. Het beertje stempelde ik met Memento zwart en kleurde met Copic Markers. Daarna stanste ik hem uit met de bijpassende Special Delivery Die-namics. Het autootje is gestanst met de Cute Caravan Die-namics uit Sno Cone kaarten karton. De wolkjes achter de auto heb ik gestempeld met stempels van de de Fox and Friends stempelset en uitgestanst met de bijpassende Fox and Friends Die-namics. Op de achtergrond heb ik gestempeld met de mooie SY Scallop Stripe achtergrond stempel en Sno Cone inkt.  De tekst is op zwart kaarten karton gestempeld met Versamark en geembost met wit embossingpoeder.

Je hebt tot en met woensdag 13 oktober de tijd om je kaart/creatie te plaatsen op het My Favorite Things Blog. Succes! Ik wens jullie nog een heel fijne maandag, maak er wat van ❤
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top