MFT Christmas Cash Card Kit Release Day!


 Hoi! Vandaag laat het My Favorite Things Stamps team jullie voorbeelden zien met de Christmas Cash Card Kit. De kit is vanaf NU verkrgijbaar.

De Christmas Card Kit bevat de volgende producten de Christmas Cash Stamp Set, Price Tag Stamp Set, Money Card Die-namics, Christmas Complements Die-namics, Feelin' Festive Paper Pad, Lip Balm Pouches, Card Stock in diverse bijpassende kleuren.


Dit zijn toch welkome kleine cadeautjes in de brievenbus. (verzending in een bubbeltjes envelop ivm de Lip Pouch) Gewoon wat eurootjes voor een koffietje bij  bijvoorbeeld een Starbucks. Ik stempelde met de Coffee Break stempelset. De basis voor deze leuke tag is wederom de Money Card Die-namics nu samen met de Coffee Break Companion Die-namics waar ik het schattige kopje mee stanste. In de pouch zit een briefje van 5 euro. Jammer genoeg zit er bij de Price Tag stempelset geen euro teken dus ik gebruikte voor het idee het dollar sign.


MFT Stamps: Coffee BreakPrice Tag
MFT Die-namics: Money Card, Coffee Break Companion
MFT Cardstock/ Specialty Papers: Smooth White
MFT Patterned Paper: Joyful Plaid, Sweet Plaid
Supplies/Tools: Foam Tape, Misti, Steel Snips, Scor Tape
Anders: wit garen, lint, Spellbinders Platinum 6


Heel veel inspiratie en meer voorbeelden vindt je op het My Favorite Things Stamps Blog, enjoy!

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en op mijn Insta
Inge


Back to Top